MOVE!

 


 
Idag var ju förträffligt fint väder ute. Men jag hann bara med en kort prommis tillsammans med Orhan för att kunna konstatera att det är mägnder med trattisar nu! Måste ut och plocka!!! :D
Måste ut och röra på mig mer. En av nackdelarna med att vara arbetslös. Mycket hemmasittande. Stillasittande. Innesittande. Datasittande. SITTANDE!!!

Så idag tog jag tag i min styrketräning. Som jag förr gjorde på kvällen men som liksom försvann i och med... Jag vet inte. Det försvann!
Men idag. Idag var vändningen. En prommis mitt på blanka förmiddagen (plus lite rumba) och lite situps o armhävningar på kvällen. Känner hur hjärtat börjar slå friska slag! hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0