Orhan <3



Idag firade vi en månad. Och jag är tydligen av den oromantiska sorten eftersom jag glömt det. XD hemska saker. Orhan frågade i Onsdags.
 "Vad är det för dag i morgon?"
"Eeeeh.. Vad menar du?"
"Ja vet du inte det då undrar jag!"
"...ehm hehe jag blir lite nervös nu... Torsdag?"
"Ååh! Vet du vad de e för dag efter det då?"
"Fredag? haha?"
"oh..."

 Fick till slut veta att det var en månad sen vi blev ihop och jag var tvungen att tänka länge för att få ihop det. haha.. Eftersom det då ju var en söndag och måndag... inte torsdag och fredag! Men vi blev ihop natten mellan den 9 och 10 förra månaden så! XD Ok då. Man kan väl säga att det är en månad ja! haha

 Var med Orhan hela dagen. Han höll mig sällskap i Töreboda innan ja träffade jobbcoachen. Mys! :) Sedan köpte vi lucnh och lagade hemma. Till mamma med. :) Vi somnade sedan i sängen och vaknade när Tamar skrek i mitt fönster klockan tre! haha. Vi måste ha sovit någon timme eller två i alla fall haha
 Orhan åkte hem och på kvällen åkte ja till Älgarås o då fikade vi lite vid järnvägen i Älgarås. En riktigt mysig dag helt enkelt! Jag kan inte få nog av han!!!! XD

 Kram


Kommentarer
Postat av: anna

Jadu, jag gratulerar men ni får inte vara på tågbanan!!!!!!!!!!!!

2010-09-11 @ 10:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0