Rumba!

 Idag dansade jag...
Höftrörelser och tafsande. Slow quick quick... Svankande och tå-häl! 

 Talar såklart om rumba. Som jag och Orhan idag provade. Av alla intressanta idéer haha XD Vi lärde oss grundstegen och nåt speciellt steg. Sen provade vi också vissa galna lyft och överdrivna steg som proffsen Slavik och Karina gjorde! XD Skrattade gott och var alldeles svett...

.

Idag var faktiskt en fantastiskt bra dag! Den passerade assnabbt. (om det är något possetivt?)
 Kom nästan upp vid nio. Men det slutade med tjugo över tio då Tamar vrålade nedanför min säng och bet mig i tån. (KATTER!?!?!)
 Bakade bröd och sjöng i gamla vispopböcker medan jag väntade på Orhan! :D 

 Lagade wookade rotfrukter, ungsgrillad kyckling, ris och currysås idag... God middag! Och ikväll ska jag avnjuta mina nybakta råg och veteklibullar! ;)

kram
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0