Sova....

 Har läst och sovit konstant idag känns det som. Har i alla fall nästan läst ut en hel bok. Men den e svår att lägga ifrån sig. "Adrian Plass he[m]liga dagbok" sitter och skrattar lite för själv hela tiden. Gillar dagböcker. Folk som skriver lite löjligt om sig själv.

 Skulle upp tidigt i morse. Men minns inte ens att klockan ringde. Tur jag inte fick jobb idag! (Jag hade inte varit beredd) Men Pia kom förbi vid nio med blommor och då vaknade jag av att mamma öppnade dörren och hojta "Pia är här!"
Juste...

 
Väl uppe fick jag trots trötthet och hunger baka bröd för att få frukost. Slut. Gjorde två bröd. Scones och vanliga. Åt sconsen till frukost.
 Lyckades dock baka bröd på bara en halvliter när ja skulle göra på en liter. Så trött var jag nog. Djupt besviken!!!

 Efter att ha avnjutit även lunch somnade jag och sov till middag. Känner mig fortfarande mosig. Och fick plötsligt nyheter om att jag ska jobba i morgon. Yey.. Måtte jag somna tidigt i kväll. Måste försöka. Får inte roa mig vid datorn så länge... för ja måste ha power att jobba hela dagen!!! Plocka potatis... uj uj uj

kram
 Usch de smakar illa i munnen.. typisk sovmun.
 Undra om de e dags för kvällsfika snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pick some potatos!

2010-09-07 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0