Underbar dag!

 En lång dag som gick snabbt o underbart sällskap! :D
 Vaknade samtidigt som päronen for idag och Orhan kom och höll mig sällskap hela dagen! :D
 Vi lagade och åt pasta (såklart), såg film, tittar på Orhans nyklippta hår och myste. Det mest speciella idag var väl nästan ändock att jag lyckades sjunga för någon för första gången på jag vet inte hur många år. Orhan har tjatat och jag tog till slut mod till mig haha. :P Det var hemskt!!! :D Men han påstod att ja sjöng bra så kanske jag ska försöka våga mera.. ;)

 Vid tio slet vi oss ifrån varandra och jag gjorde mig en kopp te och hamnade här. Måste snart ut igen. Tamar kommer inte in!!! TÖNTKATT!

kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0