Dator dator...

 Jag har inget att göra!

Har hängt här vid datorn hela dagen. Sett film. "Treasure planet." och "The black cauldry." (Vill se varenda disneyfilm så jag har att göra.)

 Spela sims hade jag gärna gjort om det inte vore så att allt försvunnit på något mystiskt sätt. Och det stör mig att jag nog vet hur och varför. Och att jag nog skulle kunna fixa det om jag vågade och förstod nåt haha... Sparat på olika hårddiskar. Borde väl bara vara att leta upp familjerna och klippa över dem?
 Börja om från början känns inte intressant om det finns en chans att de går att fixa.
Haha ja är en sån datanörd.

 Solen skiner nu så jag borde väl gå ut i trädgården. Det är väl det jag vill? Eller?
Men det känns som en vardagssyssla. Något jag kan göra när familjen inte är hemma och glor. haha...
Det ser i alla fall sommrigt ut i mitt rum när solen skiner in.

 Nej huvaligen för ett sånt här tråkigt onödigt inlägg. Sitter och småhoppas på att någon vän skulle vilja skriva till mig...
Eller att Orhan kom tillbaka till mig efter utflykte med far.
Men man ska inte bara sitta och hoppas! Då blir inga barn gjorda..

Ut i trädgården med dig Petra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0