Hemma...

 Men, tänker ni, vad gör Petra hemma? Hon skulle ju vara på en lång mötesserie.
 JA.. så var fallet men nu är jag hemma igen. För jag åkte faktiskt iväg. Satt med hela första mötet och fattade ingenting. Hade så ont i huvet så jag mest av allt bara kände för att gå ner och somna på soffan. Eller lägga mig utsträckt på den fulla bänken med huvudet i Orhans knä och dö lite.
 Så efter första gudstjänsten åkte jag hem!

 Tog en alvedon och åt middag. För det hade jag nämligen inte gjort.
 Gjorde spaghetti med vitvinssås.. haha och massa kantareller. (Mamma har nämligen gjort någon ny sorts fransk sill som det ska vara vitt vin i. Men då vi dricker på tok för lite köpte hon något som ska smaka vitt vin. Till matlagning. Var ju bara tvungen att göra pasta med vit vinssås. Så gott. Jag lyckades dock inte så bra! haha Får se hur sillen smakar i morgon)
 
 Efter maten drabbades jag av stor trötthet. såg film och lagom efter det kom huvudvärken tillbaka. Vad är problemet? Funderar på om jag druckit för lite denna varma dag. Mycket möjligt.

 Måste ju meddela också utvecklingen av mina bebisar. Några har dött. Men det är ju vanligt. Alla ägg blir inte nåt. Så de har vitnat. Kanske de bara blir 90 bebisar! :P VI får se...

 Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0