Parning på gång!

Idag ringde de inte heller.. Man kan ju bli nervös för mindre... Men väntan... När som helst nu. Kanske i morgon?
 Eller i morgon är det ju röd dag så nu kan jag faktiskt slappna av. (Om det är bra eller dåligt?)
Jobb... Suck...

 Idag var jag ute och rände igen!!! :D Orhan kom förbi och vi drog till Töreboda och uträttade småärenden. JAg gillar när det händer saker men börjar faktiskt sakna en dag då man bara kan glassa hemma. Plantera lite i trädgården och spela för mycket sims.
 Nu har jag ju datorn igen (mitt och Orhans lilla turas om system) Så då kan man ju slappa framför den hela dagen.

 Dagens andra äventyr idag var att jag ville ha grodyngel i dammen. Så vi begav oss ner till träsket för att leta ägg.
 Fanns knappt vatten ens.
 Gav upp mina drömmar och vi gick ner till sjön för att känna på vattnet. (det drar i badkläderna) Men då hörde vi!!!

 Det typiska grodlätet. Skrik för parning. Jag kollade mig omkring och såg en liten groda sitt i ett hål i mossen. Parningslek på gång. Vi lyssnade lite och tittade om det var mer än en där. Men sedan gick vi. Utan ägg.
 Men jag ska ner dit igen, och skörda ägg!!! :D

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0