Pirr i magen...

 Ja nu är jag nervös... faktiskt. Precis nu drabbades jag av nervositeten. Har annars varit rätt cool med det hela.
Visst har lite pirr funnits med men inget jag skulle kalla nervositet.

Jag talar förstås om jobbintervjun... För den är ju i morgon!!! Det var som att precis nu så slog det mig! Jag måste gå upp sex i morgon för att ta en buss in till Töreboda och sno pappas bil.
Jag kommer vara i Skövde redan en halvtimme innan, om jag inte roar mig lite i Töreboda.
 Kanske skulle äta frukost där. Leta upp stället och sätta mig utanför coop med en nyköpt banan!

Uj uj.... Måste leta upp alla betyg och grejer och en väska så jag ser lite proffsigare ut... (Inte så fint att ha papper i fickan!)

 Önska mig lycka till!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Grattis syster!!

2011-04-10 @ 22:46:30
URL: http://ulrikasundqvist.bloggsida.se
Postat av: Syster

Eller ja - Jag skulle skriva Lycka till.

LYCKA TILL!

2011-04-11 @ 00:24:57
URL: http://ulrikasundqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0