Tråkdag...

 Jag fryser... det är iskallt i huset sen mor och far stängt av värmen. För nu är det ju tydligen sommar enligt någon pellejöns i detta hus?
 Hur som helst. Satt nyss i köket med mamma och syrran. Diskuterade vad vi ska äta. För ingen har tagit tag i det. Jag längtar efter indisk gryta. Men får inte göra det. Orkar för den delen inte göra chapati. Mamma längtar efter pasta. Men vet inte vad. Vet inte vad syrran är sugen på. Hur som helst inget blir gjort.
Alla är helt enkelt trötta. Ingen orkar. Ingen har någon idé. Det är vår familj i ett nötskal.


"Vackra" bilder på mig och Orhan från en kina-restaurang. (som sög)



 Jag lämnade köket. Tycker det är hemskt tråkigt att lyssna på sånt. I såna stunder längtar man extra mycket efter att bo ensam. Eller inte med familjen i alla fall. (med Orhan går bra hehe)
 Då skulle vi gjort va skit som helst. En röra som vanligt. Eller en spaghetti. För sånt gör vi.
 Hade jag varit ensam nu hade jag gjort en sås och doppat bröd i.
 Men när man inte är ensam då måste man ta hänsyn och diskutera!!!

 Nu verkar det i alla fall som mamma kom igång med något. XD

 Jag vet inte vad jag ska göra... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0