Bra dag... trots allt.

Ja... sista logmotet avklarat och jag sitter hemma och slappar. Har plockat lite krikon och allmant njutit av lugnet.
Vantar mest pa att Orhan ska komma hit sa jag far... sallskap! haha :P
Solen skiner idag sa Tamar ar ute. Har inte ens sett henne. Jo i morse da hon motte mig och halsa precis innan jag skulle fara till logen. Forstar henne. Det har regnat i flera dagar och hon har vankat runt inomhus. Ytterst rastlos!!!
Kanner skarpt for att mala igen. Nu nar man kommit igang med en tavla. Men den kan lika garna torka sa sparar jag det till en annan dag! :P
I morgon har jag ju den fantastiskt roliga genomgangen av kursen att se fram emot. Sitter bara och hoppas att den ar 10 minuter lang! XD
Men vad vet jag?!

Nej vi far se vars dagen bar mig. Har inget planerat. Men allt kanns sa oforskamt bra. Som om det finns massa saker jag vill gora. Det gillar jag! ;) Bra med tanke pa gardagens katastrof. Fick val en stor kram av Jesus. Sa nu ar det bra igen.
Klockan sex ska jag kolla pa fotboll. At Orhan. Han missar matchen sa. Da ska jag kolla och aterberatta i detalj hurdan matchen var! :P Far se hur valdsamt jag ids titta! :P
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0