Hösten :)

Igår var en slitsam dag då jag och Orhan hjälpte till att bära ut en gammal säng och inhandla ny på Ikea. Höll på att somna i bilen på resan mellan Örebro och hemmet...
Dock blev sängen fel.. så ska in igen i morgon. Är ändå tacksam att jag har något att göra! :P Det är faktsikt lite mysigt att vara trött på kvällarna för omväxlings skull!
Somnade ändå otroligt sent igår trots att jag var så fruktansvärt trött. Det var liksom bara för varmt i mitt rum.
Idag har jag... städat lite i mitt rum och pysslat. Studat lite och allmänt svassat runt.
Snackat med faster om "showen" i Lycksele. Är dags att fixa biljetter om man ska hitta nå billigt!
Hösten är här föresten. Det är rent ut sagt iskallt ute. Men det luktar gott... Höst! :)
Jag tror jag gillar hösten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0