Langsamma dagar!

Just en typiskt dag som bara far fòrbi. Inte fòr att den ar kul. Utan fòr att den inte kommer laggas pa minnet!
La mig igar kvall lite orolig Fòr att idag skulle bli en dalig dag. Kande inte att jag ville somna. Vilket ar jobbigt i min redan svarstimulerade sòmn!
Dalig var den faktiskt inte... men inte bra heller.
Jag ser fram emot att pa torsdag och fredag fa vara djurvakt och komma hemifran lite. Men annars ar veckan otroligt lang!!!
Idag laste jag. Spelade sims (nat sa fruktansvart mycket!) och laste lite till och prata med syrran (om just sims). Langtar efter Orhan. Sov till pa kòpet aslànge pa morgonen!!! XD
Hemska saker!!!
Tror dagen idag var minst 48 timmar....

Nu tror jag att jag ska ta en prommis innan jag lagger mig och ser film och fòrsòker somna... I morgon ska dygnsrytmen tillbaka. Jag ska upp fòre 9. Annars... far jag inte àta nagot sòtt pa 1 vecka!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0