Orhandag!

Var uppe och skjutsade Orhan till Töreboda. bra! :) Jag kom upp i rätt bra tid då. Även om det kändes lite hårt och jag för ögonblicket glömde varför jag skulle upp...
Vi åt lite lunch tillsammans. Hans moders goda mat! Och efter lite efterrätt (kakor och fanta) drog jag hem. Här har de ätit pizza. Men det tror jag att jag avnjuter senare! :P Om det finns något kvar till mig XD haha
Det är varmt idag. Så jag hade nog fel. Hösten kom inte så plötsligt. Idag har solen värmt skönt och man kunde rentav bada! Vilket jag dock inte gjort än! :P
Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja jag trodde jag hade gjort mitt sista dopp. Men eftersom det var så soligt igår kunde jag inte hålla mig :P Fast nu blir det antagligen inget mer bad i år, det hade redan blivit ganska kallt i Sänningen. Det var nog kallare än det var i sisjön, när vi badade där.

2011-08-14 @ 18:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0