Sökt jobb!!!

Hittade just ett jobb som verkade riktigt kul. Jag vill ha!!
Hjälp mig och be!!! För jag vill i alla fall på intervju! :) (Ska inte hoppas för mycket men det gör jag!)
Detta firar jag med den här som jag snott! ;)

5 saker jag inte vill vara utan:

  • Penna/pensel (Jag ritar på det jag hittar!)
  • Minst en krukväxt (Så tråkigt med ett rum utan grönt!!!)
  • Kök (Haha)
  • Orhan. (Vet inte om man ska läsa sak som sak eller saker? Orhan e i alla fall nummer ett på alla listor!)
  • Kamera

5 filmer jag tycker är bra: (För klurigt alltså.. bara tar ett hopplock!)

  • I am legend (Gillar såna där jobbiga filmer)
  • A midsummernights dream (shakespear <3 )
  • Om en pojke (Rolig och söt)
  • The lord of the ring (alla tre då alltså!)
  • Resident evil (Ännu en jobbig film? haha)

5 maträtter jag älskar:

  • Indisk kycklinggryta (Ris kyckling massa kryddor och lite chapati.. mmmm)
  • Sarme (Svärmorns går inte av för hackor! hehe)
  • Köttfärspaj (Det finns aldrig något som slår lite hederlig paj!)
  • Ugnsrostade rotfrukter (Gott gott gott med nå kött och sås mmm)
  • Kebabpizza (Amandas. Ingen skit från någon random pizzeria i Sverige!!!) Hembakad pizza också förstås. (Av folk som vet hur man gör pizza!!!)

5 saker jag vill göra:

  • Gifta mig!
  • Flytta hemifrån! (Hemska saker.. kommer det ske en dag eller ej?)
  • Tävla i floristik igen...(Åh. Jag vill jag vill nu till sm i vår. Men hur ska de gå hur ska de gå?)
  • Kissa (I alla fall just nu. Sitter och nästan pissar på mig!!!)
  • Skaffa höns. En fin trädgård med lite höns som pickar runt!)

5 saker jag ogillar:

  • Frukost och lunch( när man bor hemma i ett hus där man inte sköter inköpen..)
  • Bo hemma med päronen trots min höga ålder! (hehe)
  • Göra bort mig när jag kör bil! (Då blir jag irriterad. Och Orhan blir arg och jag blir mer irriterad och Orhan blir mer arg och jag skäms och blir irriterad. Och vill slänga körkortet i sjön!)
  • Mens (Så värdelöst. Gör den någon som helst nytta i mitt liv?)
  • Skitsnack om andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0