Arbete... suuuuuuck!

Har drabbats av idetorka på arbetsfronten. Det går inte och jag orkar inte. Jag rent ut sagt vill inte!!! Så här ska de inte vara. Butiker ska fråga efter mig. Jag ska inte behöva kämpa konstant.
 Inte för att jag kämpar vansinnigt hårt. Men vad mer kan jag göra.
 Ingen nappar på säljbrev, finns inga jobb att söka, jag gör fel när jag åker runt, alla praktikplatser är upptagna. Vars ska man ta vägen. Vilken ny jobbriktning ska jag satsa på.
 Har en del ideer på andra jobb. Finns en del kul. Men är det rätt. Ska man satsa på det? Finns det jobb sen. Skulle inte tro det.
 Smink... det har jag tänkt länge att jag vill läsa. Och det kanske jag skulle ta tag i!
 Filmsmink... att få skapa masker. Förändra. Blev ännu mer säker efter att ha sett extramterialet till narnia där de fixa till dvärgarna. Åååh vad det vore kul!!!
 Men ska man få jobb inom det... haha måste man väl lämna landet.

 Jag har fel sorts drömmar. Blomsterkonstnär, filmsmink... Skulle ha drömt om att bli ekonomiassistent eller byggnadsingenjör kanske.
 Äh.. kan tänka mig mycket nu... Men inget av det jag kan tänka mig dyker upp... Någon stans blev det fel!?!?

 Sitter hur som helst på noll nu. Inga startgropar. Bara stilla. Och försöker inte fundera på det...  

(ultimata deprimerande bilden. haha... eller så får ni ta det som sammakoppling till smink XD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0