Bad och "träning"

 Badade idag för först gången på en evighet. Eller... jag badade ju faktiskt hos farmor o farfar när jag var där förra året. Men jag minns inte senast jag badade hemma!?!? 10 år sen?

 Talar naturligtvis om badkarsbad. Det otroligt snuskiga sättet att rengöra sin kropp. Om den ens blir ren?!
 Men idag så. Kände för det. Ligga där o slappa. Bli varm.
 Efter middag fick jag äntligen tummen ur. Rengjorde badet grundligt!!!!  (Särskitl med tanke på att ja rengjorde Tamars toalett där idag!!!) Sedan vara det bara att vänta.
 Gjorde te. Laddade upp med serietidningar som jag hittat gömda efter att ha rensat i mitt rum. Gillar det. Tidningar jag inte läst på ett år! ;)
 Satt där... vet inte hur länge. En halvtimme kanske. MEn det är helt taget ur luften!
 
 Men känns bra i kroppen nu efteråt. Kanske man skulle göra sånt oftare.
 Jag tänkte träna idag också. Till-och-med. Det var min plan. Träning och bad! Men blev inte ensam i huset som planerat. Så det försvann. Tränignen alltså! För jag VÄGRAR svettas inför publik!!!
 Trams!!!

 En annan dag kanske! :P En vacker dag börjar denna människa röra på sig!

 Nu ska jag krypa till kojs! Läsa... och somna. Jag sov ovanligt länge idag. Men i morgon blir det back to busines! ;) Och Orhan kommer! <3
Krrrram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0