Dag 12 - Vad som gör mig unik.

 Tja... ehm... Vad som gör mig unik. Alla människor är ju unika men inte kan jag sätta fingret på vad? Inte är det att jag är arbetslös i alla fall. Eller att jag har rött hå.
 Den intressanta blandningen av en lugn men ganska flamsig person. Ögat för färg och form. Min otroligt broskiga näsa. Att jag gillar att brottas. Att jag tävlat i yrkes-sm. Att jag är blek och min man kallar mig mozzarella! Att jag inte alls liknar min syster!
 I vissa kretsar kanske nåt av detta är unikt. Fast ändå finns ju någon av alla egenskaper eller intessen och talanger alltid hos någon annan. Men ändå är jag unik. Finns ingen som jag.



 Jag är en mycket unik mix av en rödhårig man och en mörkblond kvinna.
 En mix av en musikalisk far och en kreativ mor. 
 En mix av kramar och bus.
 Född i norr men uppvuxen i söder. 
 Fått chans att sjunga i studio och vuxit upp med att höra pojkar och tjejer kan göra samma saker!
 Vuxit upp i ett kristet hem där julevangelet läses varje jul och att spontana böner då och då dras ihop. 
 Har gått i söndagsskola och lett en kristen tonårstjej-grupp.
 Har lärt mig att gilla skogen där vi kastat spjut, lekt, plockat bär och svampt och fiskat.
 Fått krav på mig att diska och städa rummet men helt själv fått planera min framtid och drömmar! 
 Har spelat fiol på musikskola och haft tillgång till att lära mig bas, piano och gitarr hemma!
 Har läst till florist och på senaste tiden umgåtts med mindre och mindre svenska människor. 
 Flyttat hemifrån vid 17 års ålder och tagit körkort som 19åring. 
Har haft mycket tid i Lidköping till att utveckla ett intresse för smink.
Fallit för en stilig man från Kosovo.
 Allt detta har gjort mig till den intressanta Petra Sundqvist.
 

Kommentarer
Postat av: alida

hahah trodde seriöst att du hade skrivit en muslimsk far... :p haha ja bara e han muslim?! aha, det visste jag inte.. haha

2011-03-01 @ 02:54:02
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0