Dag 8 - En bild på någon som gör mig lyckligast i världen.

 Här skulle jag ju överaskande kunna ta en bild på Tamar. Eller kanske min kära syster. Tänk om jag plötsligt la upp en bild på Pappa! haha... Ja de finns flera människor som gör mig lycklig. Men lyckligast i världen.
 Jag gissar att folk bara genom att se titeln anar vem jag kommer lägga upp här. 
 Visst gör Orhan mig lyckligast i världen! Men han är inte ensam!!!






 
Ja uj... finns säkert fler som gör mig lycklig. Men lyckligast i världen... De sista ska föreställa Jesus för de som inte ser de. Hade inget nytaget foto på honom. XD
Älskar er allihop!!! :)


Kommentarer
Postat av: Amelia

Nämen har du ingen nytagen bild på Jesus! Det var illa..

Hoppas du har det bra! Älskar dig :*

2011-03-03 @ 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0