Ickeglad!

 Orhan och jag var friskusar i morse och gick ut på en prommis det första vi gjorde. Sedan tillbaka in för att tillaga friterat bröd. (typ) Tiganitse eller något som Orhan kallar det.
 Helst ska det ätas med nutella men då jag icke har något sådant blev det mammas mörka chokladsås istället. Söt frukost.
 Men så är det ju vid medelhavet. Söt och lätt frukost! Och nu ska ju våra sätt att leva mixas samman?!! ;)
 Gott hur som helst. Och det fanns en hel del kvar för mig att avnjuta till kvällstet.

 Skippade bönen. Känner mig inte bra. Lite smått stress. Ungefär samma känsla jag har när jag försovit mig, har magnesiumbrist-mens-humör och ska till skolan för att göra något jag inte riktigt har koll på!
 Den känslan. Om ni förstår.
 Känner för att gå bort. Gå ut och vandra bort från detta hus. Men vars ska man ta vägen. Orhan och min gamla koja i skogen.
 Nej! Precis. I brist på annat sitter jag och dricker te vid datorn och kollar på hem till midgård. Inte så där superkul serie. Mest irriterande. Men som barndomsminne får den duga!!!
 Snart kommer väl päronen hem också...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0