Jobb! :D

"Hallå.." Svarade som vanligt. Trots att nummret var totalt okänt. Vem ville mig något.
"Ja hej vi ringer från komet angående..."
Stod på ica och svarade "Aha, aha, aha" När kvinnan rabblade upp uppgifter, löner och tider. Jag förstod bara hälften mitt i allt romanisurr!

 ETT JOBB! Jag fick ett jobb. Kvällen efter att ha skrivit mitt arga inlägg om jobb tog jag mig en titt och hittade några mystery-shopper-jobb. Har sökt förut men aldrig lyckats. Men nu la jag ner min själv. Tänkte på allt som den där läskiga snubben på pomona lärde oss. Jag skrev våldsamt om hur jag önskade mig detta jobb.
 Ja... jag kanske är larvig. Detta är kanske bara ett tramsjobb. Några engångsförteelser. Kanske de bara anstället första bästa. Men jag är nöjd och glad!!! Det är uppmuntran. Även om jag bara känar några hundralappar och en hamburgare!!!

 Men nu ser ni framför er (När ni tittar på min bild) En spion. Jag ska sätta fast varenda litet misstag butikerna gör!!!
 Ser fram emot att spela lite teater. Känna sig lite mysterisk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0