Kort om dagen!

 Äntligen ringde också praktikplatsen jag haft på g och gav mig ett rakt svar. Dock ett negativt! :( well well då var tillbaka på punkt A. Ringa runt. Suck och blä. Vet int vars jag ska ringa längre!!!
 Fast samtidigt kände jag en lättnad. Skönt att få ett svar bara så man slipper dras med tramset. Att de aldrig gav nåt svar.
 
 Dagen spenderades med Orhan. Som var över sen igår. Cyklade lite. Halka runt på isen. Jag måste motionera mer!!! Känner det varenda gång jag gör något. Jag blir trött. Och det mesta av dagen känner jag för att vila. haha om det beror på lättja, brist på motion eller brist på aktivitet (jobb) under dagen!

 Nu känner jag starkt för te. Kanske skulle göra något nyttigt också. Som att duscha till exempel. Det behöver jag verkligt. Har behövt de sen igår. Kanske också ett tecken på att man är hemma för mycket. (ändock var jag o handlade spontant igår. Med mitt feta hår. hahaha.. Jag börjar bli en svenssonhemmafru!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0