Lördag morgon!

 Vaknade upp halv nio idag av en stor kyss från Tamar. Hon kom krypande över mig och ställde sig framför mig och gav den. Ibland överaskar hon! haha
 Sedan kröp hon in under täcker och la sig vid mig. Bara ett tag. För att sedan börja skrika om att det var sannerligen dags att gå upp och äta frukost. Hon är söt min lilla puma!
 Jag fick kämpa för idag var jag faktiskt trött. Nu tog väl alla tidiga mornar och sena kvällar ut sin rätt.
 
 Sitter forttfarande i pyamas. Tiden går långsamt om man vaknar tidigt. Klockan är bara elva. Idag åker vi nog till Älgarås familjen. För att träffa vänner. Jag får en chans att träffa Orhan också hehe ;)
 Hoppas det blir snart för jag ids inte sitta här och komma på underhållning.

 Vill fortfarande måla. Men det är spritt språngande omöjligt att finna inspirationen. Har skissat, har tittat i böcker. Har suttit med en penna framför mig. Har tänkt. Har läst. Det går inte!!!
 Blir till att finna en annan hobby!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0