Pizzafest!!!

  Sitter och tittar i en konstbok medan pappa lyssnar på hockey och läser nyheter. Ganska trevligt.
 Känner starkt för att måla. Men vet inte vad. Känner det bara skarpt. Jag vill. Jag MÅSTE måla nåt!!!
 Med vad?

 Någon historia från bibeln? Något gulligt landskap? Ett självporträtt? En vacker kvinna? en blomma? haha
 Näe.. Sitter därför och bladar i en bok. Och tänker. Kul att titta på andras verk också. Hur de har tänkt. 

  Idag har varit en mycket trevlig dag. Lugn och stilla. Såg film med Orhan och åt frukost. Innan han begav sig iväg. Och aldrig återvände eftersom han missade bussen.
 Detta ledde till att vi båda inte åt lunch. Utan bara lite choklad och frukt. Själv mumsade jag på några russin. Som Tamar girigt delade med mig!
  När han väl kom väntade vi ivrigt på pappa som skulle komma med pizza. Han ville av någon anledning fira.
 Vad vi firar har jag inte fått kläm på. Men jag har en vag gissning på att det är att halva familjen är ur huset. Alltid lika festligt. hahaha XD
 Eller så ville han bara bidra med matlagningen utan att egentligen göra särskilt mycket. Han har i alla fall givit sin disk till mig. Men efter pizzan får det väl udda vara jämt!

 Nej. Nu ska jag återgå till konstboken. Och se om jag får några bilder i hyppofysen!
 Somnade lite runt sju. Så jag antar att de blir inte överdrivet lätt att somna i natt.. uuuuunderbart! XD

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0