Söndagmorgon!

 Kan inte påstå att jag är trött. Inte sur. Bara helt utan all sorts lust.
 Jag är hemma. Skippade gudstjänsten helt enkelt. Låg i min säng till tio. (var länge sen) Jag vaknade halv nio. Av Tamar som ropade. Men... jag ville inte upp! Inte alls!!!
 
 Nu fixar jag frukost. Hade som vanligt ingen inspiration. Händer titt som tätt i detta matbefriade hus haha... Men till slut blev det ägg som nu äntligen börjar koka. Det tar ju så vansinnigt lång tid att koka ägg på våran spis!!!!! 20 minuter????
 
Idag har jag inga som helst planer. Städa mitt rum kanske? Vattna mina blommor? Sitta och rita lite på den intressanta bild jag började med igår! ;)


Kan ni se vilka de är? Inte fruktansvärt likt. Men jag är ju inte klar än som sagt var! Plus! Att de inte är jättelätt att rita av!!!! Så de så hahah


Kommentarer
Postat av: Amelia

Jamen självklart! ;)

2011-02-21 @ 16:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0