10 frågor för ikväll!

1.

When you looked at yourself in the mirror today, what was the first thing you thought?

Kommer inte ihåg om jag kollade mig själv i spegeln. Kanske att jag tänkte. Min finne på näsan börjar försvinna!

2. How much cash do you have in your wallet right now?

Ehm.. i plånboken!? En tjuga kanske. O lite mynt. Sammanlagt 45 kanske?

3. What’s a word that rhymes with DOOR?

På engelska. Door-Poor. På svenska. Dörr-Pörr. haha om man får ta till såna ord på västgötska. Kommer inte på nåt vettigare denna tid på dygnet!

4. Who is the 4th person on your missed call list on your cell phone?

Ulrika

5. What is your favorite ring tone on your phone?

Kanske pappas som han har skapat med Ulika. För det är så fruktansvärt FUL!

6. What are you wearing right now?

Mjukiskläder. Långkalsonger.

7. Do you label yourself?

Den frågan. Var klurig. Märker mig själv??? haha... stämplar? Tja ja stämplar mig som en ytterst barnslig männska! 

8. Name the brand of the shoes you’re currently own?

Uj.. de orkar ja inte kolla efter. Nåt från skopunkten!

9.Bright or Dark Room?

dark... ;) Gillar mysig stämning. Filmkväll, läsa i en lampa, dricka te med en vän vid ett ljus, sova... krama Orhan! ;)

10. What do you think about the person who took this survey before you?

Känner inte människan. Nån engelsk kvinna?!?! Kanske att ja tänker. Jaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0