Året som gått....

 Lite sent kanske. Men här kommer en genomgång av mitt 2010!!! :D En bildbomb ni inte kunnat drömma om. Och kanske inte ens önskade! XD Kanske något ni var rädda för....


January:
 Startade sista terminen i skolan. Underbart kul! :)
 Påbörjade ett yrkesbevis. Ett 2 m högt träd.
 Fyllde 19. Blev överaskad av att mor och syster kom till Lidköping med en cola och bjöd på middag.



February:
 Byggde vidare på mitt yrkesbevis-träd.
 Njöt av mängder av snö!

 

Mars:
 
Gjorde yrkesbevisprovet och failade. (stor självförtroendesänkelse.)
 Åkte till Lycksele för praktik.

 

April:
 Färgade håret rött.
 Njöt av påsklov med kusinerna i Lycksele. (snökojeövernattning och lady gaga fotoshot!)
 Var på "Go."
 Fick nya vänner i Älgarås.







Maj:
Tävlade i yrkes-sm. (Gick bra!!!)
Startade firandet av studenten. (bonnarunda!)







Juni:
Började hänga flitigt (dag och natt) med "älgarås-gänget". (Den bästa och roligaste sommaren någonsin!)
Tog studenten.
Var på bal.
Tog körkort!!! :D










Juli:
For till Göteborg med gänget.
Tältade med gänget.
Badade med gänget.
Skrattade med gänget.
Körde bil med gänget.
...
Bodde med gänget!
Var kär... ;)
For på semster till norr!











Augusti:
For till hotell i falköping med familjen.
Tälta med gänget.
Blev ihop med Orhan! (klockan 3 på morgonen den 10/8)
Firade Ulrikas födelsedag i Örebro.






September:
Träffade Ida i Örebro.
Var med Orhan varenda dag.
Åkte en sväng till Lycksele.
Blev hemmafru!




Oktober:
Hängde hos Orhan varenda dag!
Fick min första blombukett! ;)


November:
For till Skaratrakten med familjen.
Snön kom.
Orhan och jag sov i en koja i skogen!




December:
Njöt av friheten hos Orhan!
Älskade vintern...
Firade jul...
Barcelona!!!






Man ska inte börja skriva på en krönika klockan halv två!
Blev klar tio över fyra. O ja e trött på bilder nu. Trött i huvudet.
Men måste säga. Summa över året. Jag älskar det. Minns inte mycket dåligt med det alltså! :D
God natt!
Och gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Amelia

Så du har alltså vare upp tre gånger? Och vi har inte varit ner en gång. Illa!



6 månader redan?! Galet! But I'm so happy for you! :)



Du ser i alla fall ut att ha haft ett väldigt bra år ;) Tänk om man själv skulle orka sätta sig ner och kolla igenom hela året och lägga ut bilder :p



Nä snart måste ju nästan jag å cicci ta å komma ner tycker jag!



Puss på dej älskade kusin!

2011-01-08 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0