Bön!

Sminkade mig idag! :)
 Var inte så länge sen nu. Fixade håret och.. Kände mig fin. :)
 Orhan påstod att jag var för perfekt. (det däremot tycker jag är överdrift) Som en barbie i ansiktet! Att jag inte var fin utan lite skavanker. haha.. Även om han sa det i ett negativt sätt. Så tog jag det som något positivt haha XD
 Var bön idag. Ett av alla bönemöten denna bönevecka. Var fint. Jag kände inte alls för att gå men ångrade mig efter att pappa tyckt jag och Orhan skulle komma. :)
 Och det var bra. Var mycket bra bön.





 Efteråt såg vi Paul Washer på franske. Eller de som talar franska såg den. Och vi andra pratade och drack kaffe. Vi talade om mat. Serbisk mat, Elfenbenskust-mat, fransk mat, Italiensk mat, svensk mat, azerbajdzjansk mat, helstekt gris, ris, grönsaksröro, lasagne, räkor, sarme, dolmar! MAT!!!
 Vi skrattade gott och alla blev hungriga. Vi hade bara ätit lite ärtsoppa. Så när jag kom hem runt halv tolv stekte jag ägg, lök och tomat och åt med bröd. Mums... ;)

Nu sitte jag vid datorn för första gången på flera dagar. Jag är trött. Orhan har vänt min dygnsrytm. Ska bli skönt att lägga sig. :) 
God natt! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0