Dagar går...

 Dagarna bara går. Vet inte om jag längtar efter jobb. Men kanske efter att få något betydelsefullt i mitt liv. Fast samtidigt. Jag längtar inte efter att ha något jobb. När ska jag hinna med det? Jag vet inte vad jag fyllt upp mitt liv med. Men det händer alltid nåt. Arbetsförmedlingen, utflykter med Orhan, laga mat och diska, sjunga, måla, skapa! Var länge sen jag sminkade nå speciellt nu.. Måste jag göra nåt med sminket jag fick av Orhan. Testa det! ;)
 Arbete... Kanske bara för att känna att jag gör nåt för Sverige. haha

 Idag var det gudstjänst. Sedan besök här hemma. Tamar var gömd mestadels. Tja hur som helst. Dagen har gått. Och jag är lycklig över att inte ha söndagsångest. Gå här och sucka över att åter fara ut i verkligheten.
 Men å andra sidan ser jag aldrig fram emot helgerna...

 Kvällen avslutas med te och "pepparkaksdeg" (Nåt kryddat bara ja slängde ihop) Och disneys "prinsessan och grodan" på ryska som jag sett tre gånger. Kanske kan jag lära mig lite ryska efter detta! haha :P
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0