Drömmar...

Vaknade inte med något glädjeryck idag inte.
 Drömde någon knasig dröm om att min faster Helena skulle tävla i en ljusdekoreringstävling. Men att hon misslyckats hela tiden och blivit så vansinnig att hon slagit sönder ljuset. Och någon granne hade råkat tappa den i massa nitar som fastnat. Och det hade blivit så bra att ljuset såg riktigt fräckt ut.
 Hon hade med sig Cecilia och Amelia. Och de var hungriga. Helena värmde lite bönor i en klädbutik, där vi var samlade för att ta på oss medeltidsklänningar, trots ägarens protester. De åt i butiken också.
 Cecilia och Amelia valde kläder åt henne och de valde en kort lite röd kjol som visade underkläderna.
 Sedan körde Helena in på tävlingsområdet på en motorcykel.
 Kommentatorn kommenterade hennes dåliga val av kläder.

 Jag hoppas inte min kära faster tar illa upp över sådan märkliga drömmar om henne. XD

 Sitter och funderar över dagen. Vad man ska hitta på. Det får absolut inte bli lika segt som igår. Jag ska göra något idag! Det ska jag!!!!
 Det är kallt ute. Fruset i alla fall så kanske runt 3 minus. Alltså inte blött och äckligt så kanske man skulle ut och gå. Innan det blir mörkt. Inte innan solen försvinner för den är inte framme.
 Haha.. jag gillar inte helger... XD

 Rensade Tamars toalett och satte mig för att skriva. Kommer hon inte då för att skita. Gick inte att sitta där längre då inte.

kram


Kommentarer
Postat av: Faster ;)

Hahahahaha, de är ju underbart!!! Att jag får va me dej på nätterna o göra en massa roliga saker ;)

Du är för söt <3

Kraaaaaaaaaamisar!!!!

2011-01-23 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0