En dag i Skövde!

 Gick upp i ottan som vanligt. Tycker det var länge sen jag hade en härlig sovmorgon?
 Skulle hälsa på min praktikplats. (Men de verkar aldrig prata med varandra och ge mig ett rakt svar så jag börjar tappa modet!!!)
 Hur som helst. Förutom dem skulle Orhan och jag till arena i skövde. Man måste ju utforsta äventyrsbaden.
 Men...Jag kan kort och gott säga. Besviken!

 Det var litet. Hade förväntat mig. I samma storlek som gustavsvik vilket var dumt! Lite var stängt men de öppnade forsen två gånger för vår skull! Jag, Orhan och runt 4 till som fick åka den. Men den var inget sepciell. Kort och inte så kraftig. Förutom i slutet då det var rent omöjligt att komma ut.
 Det var mest barnlediga pappor och mammor där med bebisar!
 Rutschkanorna var väl ganska trevliga. Men själva bassängen var liten.
 Personalen såg ut som de allihopa tvingats på sina jobb och hatade att folk badade. (Förutom en kvinna som gav oss massa tips om olika atraktioner! )
 Hur som helst. Det var en trevlig utflykt med Orhan. Något nytt. Lite träning för kroppen...


 Efteråt åkte vi på willys och köpte så töntiga frukter som kassörskan hade svårt att ta rätt betalt för. Och sedan satt vi utanför Rusta och åt. Kvällen avslutades på Mio där vi gick runt och drömde om ett eget hem!

 Jag älskar Orhan!!!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0