En lång dag!

 Det är galet varmt här hemma.. Och det är mitt fel istället för pappas dagen till ära. Jag la på den där extra onödiga vedklumpen. JAG!
 Hemska saker.

 Har varit en lång och utdragen dag. Även fast jag inte vaknade så hemskt tidigt. Jag har läst läst läst. Sett film med familjen och ätit med familjen. Men mest läst.
 Nu på kvällen skrev jag mail till min jobbcoach för att fråga om det gick att byta dag. Har nästa möte på min födelsedag. Tänkte inte alls på när hon sa det, att det var min födelsedag. haha men nu! Hemska saker.
 Gör väl inte så förtvivlat mycket. Det är inte så att jag ska ha födelsedagskalas med grannbarnen och äta gräddtårta hela dagen. Men känns skönt att slippa ränna iväg då. Krångla med att få låna bil eller spendera mina sista slantar på en resa till Mariestad.
 Bad också att få slippa gå på cv-workshop. Orkar jag få lära mig hur man gör ett cv när jag har ett? Näe. Varför?
 Jag frågade. Om hon tycker mitt cv suger då får jag väl pallra mig dit. ok ok...
 TYcker inte om sånt trams. Det är för nybörjare. Och jag har varit arbetslös i typ 7 månader???

 Jag hoppas på att bli trött nu. För jag vill inte vara vaken. Jag orkar inte vara vaken. Jag har varit vaken hela dagen. Jag vill bara att det ska bli en ny dag.
 Undra föresten om det är gudstjänst i morgon? Kanske inte...
kram

(Foto: Orhan... någon trött dag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0