...

Idag skulle jag ringa och söka åtminstone praktikplats på ett ställe.
 Men det gjorde jag inte...

 För jag är lat, nervös, blyg och trött. Och fick inte riktigt det stora tillfället så till och med jag inte skulle kunna hindra mig själv. Dagen bara flöt förbi.
Trots att jag inte gjorde nåt.

 Läste. (Fick en bok av mor och far. Romanen om Jesus. trevlig trevligt. När ja tänker efter sa jag aldrig tack till dem. Men jag är glad. Gillade bibeln som roman så!)
 Fortsatte på en musikvideo jag lite lagt på is. För att jag inte haft tid eller lust.
 Kollat på film med mamma.
 Läst mängder av serietidningar.
 Ätit godis.
 Sjungt för första gången på en evighet.

 Så det är märkligt hur jag inte ett enda ögonblick, inte en minut kunde lämna mitt slappa liv, kunde ta telefonen. Gå in i studion. (för att få lite privacy) och slå ett nummer. Fråga. "Tar ni emot praktikanter!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0