Ett argt avskrivningsinlägg!!!

 Fick god lust att skriva något hårt och sårande till den irriterande människan på arbetsförmedlingen som gav mig mer panik. Ja gör ju bara fel!!! Men jag nöjde mig med att sätta dit massa utropstecken och inte avsluta med några vänliga hälsningar! HA!

 I fem månade har jobbcoach, jobbklubbsledare, handledare varit på mig. Arbete arbete. Om inte. Gärna praktikplats. :) 
Nu innan jul. SKULLE jag hitta en praktikplats. Helst inom två veckor annars fick jag jobbcoach som skulle hjälpa mig. Jag tänkte. Bäst att vänta tills efter jul. Inte lönt nu när jag ska till Barcelona och allt.
 Fick då svar från min jobbklubbsledare att det var för sent. Så han kopplade in en ny coach på mig.

 Ok tänkte jag. Men jag kan ju ändå fixa plats. Och nu jag ju typ gjort det. Ber om papper som ska fyllas i så jag kan avsluta beslutet om praktikplatsen och får som svar.
"Ja men du har ju fått en coach nu!"

 Som om det var helt i onödan jag gått och våndats i en vecka!!! Plötsligt ska jag inte. VARFÖR SKREV DE DÅ ATT DEN NYA JOBBCOACHEN SKULLE HJÄLPA MIG MED PRAKTIKPLATS??? 
De tips jag fått. "Skaffa en praktikplats. Det är kanske en väg till jobb för dig!" Är jag dum i huvudet?
 Personen skrev också att visst kunde en praktikplats vara bra. Att jag skulle fylla i ett praktikplatspapper då.
 Ja men säger du det. Ett praktikplatspapper.
 Nu fråga jag inte vad det var. UTAN VARS JAG SKULLE FÅ TAG PÅ DET!!!

 Tack och lov man tillhör Pomona nu. Jag tänker inte säga ett ord till till den tönten på arbetsförmedlingen!!!
 Jag är arg och har ännu mer att må dåligt för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0