Glad och sminkad!

 Sitter vid datorn sminkad och glad. Sminkad för att jag hade tråkigt och kände för det. var väldigt länge sen jag sminkade mig på allvar. haha Glad för att Orhan kommer hit idag! :)
 Hittade nåt på internet som tog information från min facebook och gör en film om min framtid. La till Orhan och Ulrika i den. Ska bli spännande att se vad det blir. :P Håller på och laddar nu eller nåt. Skapar den! ;)
 Kanske kan jag visa den här sen. (om den blir kul och normal. Och om det går.)

 Idag ska jag laga middag igen. Mina räkor ska få komma ur sin mariand och smycka några nudlar och annat smått och gott jag kan hitta i huset. Inte lätt inte... ja saknar grönsaker.
 Men ska bli kul att laga en seriös måltid igen. Lägga ner min själ. haha

 Klockan fem ska jag dra till Älgarås och hämta Orhan och några andra typer som känner för att gå på gudstjäntsen här i Slätte. Jag vet inte än jag vill dit. Men får se. Får se vad Orhan känner. Om han peppar mig eller håller ett hårdare grepp om mig att stanna hemma. :P


Önskar mig smink med mera pigment. O massa olika färgglada färger!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0