Grillad kyckling, Inter-bh och Milan-toalett!

 Orhan var glad idag. Och det glädjer mig. Jag menar överdrivet glad. Och det smittar av sig nåt våldsamt! :)

 Skulle till min nya jobbcoach idag. Alltså ännu ett företag att krångla med för att få pengar. och som man måste maila om något händer. Att vara arbetslös är inte lätt inte!
 Kändes inte kul på morgonen. Men Orhan överaskade och ville följa med. Måste börja förstå att jag alltid får sällskap av honom om jag frågar. haha
 Vi åkte dit. Småpratade i bilen. Jag gick till mitt möte och han han shoppade.

 När vi möttes efter en timme kom han med en present.
"För våra fem månader!" sa han.
"Men Orhan!!! Nej?!" skrattade jag!

 Det var en bh. En svart-blå och Orhan berättade om och om hur töntig personalen var som skulle hjälpa honom. Och hur negativ han var tills han såg den. Svart och blå (Inter) och tappade hakan!
 Han skrattade hela bilresan till coop där vi köpte kyckling. En hel grillad!
 Orhan började prata snabbt och glatt och jag förstod att han var hungrig och såg fram emot maten (han älskar maten!)
 Väl ute började vi prata om inredning. Jag sa att jag gillar ju rött och svart. Men det får jag inte för han. (Milan. Motståndarlag till Inter) Tills jag sa:
"Men om jag i alla fall får inreda toaletten svart-röd.!"
"Njae..."
"Men du kan ju tänka att du skiter på Milan då varenda gång du är där!"
 Orhan skrattade högt. Kramade om mig och utbrast stor glädje över denna fantastiska dag. inter-bh. Hel grillad kyckling och Milan-toalett!
Älskar min galna Orhan! :D 

 Vi smockade i hos hela kycklingen! För de som vill veta... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0