Header

 Har gjort ny header.. Vet inte om jag är nöjd än. Den är rätt löjlig. Och.. jag måste fixa längden. (Gillar inte att bilden kommer igen på sidan! Blev ju så förra gången med...) Men det är en början. ;) Ja är ju inte bäst om att redigera haha :P

 Har känt länge att jag ska byta.. För jag är ju rödhårig nu. Och det är kul att leka i bildredigeringsprogram. Även om ja hatar att inte ha PS.. fattar inte de andra. De saknas ju massa funktioner.

 Men jag kör på samma tema. Bild på mig, blomma och streck hehe.. det är jag det. hahaha :P
Vad tycker ni då mina läsare? Som vanligtvis inte gillar att kommentera!!! :P

Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag ser då rackarns ingen ny header?! :p

2011-01-19 @ 22:13:10
Postat av: Amelia

Nu kom den fram! Och. Jag gillar den! ;D Speciellt dina ögon!

2011-01-19 @ 22:16:04
Postat av: Amelia

Men vansinne! Har ingen av mina två kommentarer kommit fram eller? xD

2011-01-19 @ 22:17:44
Postat av: Piji

Jag har inte tänkt på att man kan kommentera :P Fattade först inte vad du mena med header men med dina ledtrådar förstod jag vad det handlade om ;)

Jag tycker den är riktigt snygg. Är det en kerria månne som du har som blomma denna gången?

2011-01-23 @ 11:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0