Lördag!

 Vaknade sent idag. För sent. Halv två steg jag upp tror jag. men det är ändå märkligt. Jag hade larm tio. Tamar sov fortfarande. och jag vaknade. Var ganska pigg. Men bestämde mig för att sova lite till. Znoozade i en halvtimme tills jag beslöt mig för att sluta och gå upp. Men jag somnade istället. Och blev väckt av mamma. typiskt!

 Var en riktigt slapp dag. Jag följde med mamma till töreboda och shoppade cashewnötter till hennes goda måltid. Söt-marinerad kyckling med massa gott i. ;) Som en sallad. Till ris! :D
 På kvällen for vi till petrovic. Var också trevligt. Gillar ju som sagt var när det händer nåt. 
 Först nu sitter jag vid datorn känns det som. Så ändå har väl dagen inte varit så slapp. Eller datanördig.
 I morgon ska jag försöka komma på något så jag får träffa Orhan!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0