Min födelsedag

 Vaknade redan klockan sju pga sms. Från olika människor som skulle säga grattis eller var sms-sugna. Till råga på allt vaknade Tamar. Och ville INTE sova mer. Utan gick upp och började kuttra som hon gör när hon vill komma ut. Det är liksom en sorgsen variant av "prrroao!" Som hon säger då hon vill vara söt.
 Jag låg och begrundade detta. Tills mamma släppte ut henne från mitt rum.
 Mamma gick till jobbet och då startade "JAG ÄR HUNGRIG!" vrålen.
"OK! Jag sover inte längre då!!!" sa jag.. klockan var nog åtta....

 Orhan kom några timmar senare. Gav mig massage och vi såg film. Trevlig födelsedagspresent. Bra start på dagen.
 Vid fem började själva firandet. Hela familjen samlades i köket och vi åt smörgåstårta. Jag fick några presenter faktiskt. Mest pengar som kommer till användning nu i dessa tider. Men även godis, Kulan och munken, hårspray och smink! :) (Ovanligt mycket grejer!!!)

 Det var bönering men ingen kom. Bara Orhan. Så vi i familjen hade kort bön. Tror vi måste utöka vår grupp på nåt sätt....
 Kvällen avslutades med skratt vid datorn med Orhan och Ulrika. ;) Skrattade så jag grät. Gillar det skarpt.

En bra dag...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0