Mys med familjen!

 Idag såg hela familjen en film tillsammans. Och åt gott. Minns inte när det hände senast. Så det kändes mer speciellt än vad som är normalt.
 Kändes som gamla tider. När familjen samlades framför tvn. Jag saknar inte tvn. Det är ju ganska löjligt. Nu för tiden samlas familjen för att se en predikan. Nåt kul klipp på youtube. För att be. För att prata.  Och det är ju lika bra det.
 Tror bara det var ett barndomsminne. Nåt jag uppskattade som liten. Att få äta cips med päronen. Se på gladiatorerna. Eller någon film! :) Det tillsammans. Fika och se nåt.

 Nu har typ alla gått till sängs. Tror jag ska göra det med. Jag är trött. Eller det är jag inte men finns inget att göra uppe. Vet inte vad som hänt med mig. Känner mig mest uttråkad och vore glad om dagen tog slut. Lyssna lite på nåt och somna in.
 I morgon är det någon gudstjänst här i Slätte. Vet inte när eller vad det är. Men det kan ju vara trevligt. Är inte ofta i Slätte. :P
 
Hm... god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0