naglar...



Målade mina naglar idag..
Svarta och blåa. För jag har fått blå färg. Och lösnaglar av mamma. Så nu kan jag ha långa och irriterande naglar även på vintern. Då mina naglar e omöjliga att få långa och starka. De bara går sönder.
O även om nån har ramlat av då och då. Sitter de andra för hårt för att ja ska våga slita av dem. Har haft dem under hela Barcelonavistelsen. Fast lila. Idag målade jag dem just svart och blåa.

För jag vill vara lite patriotisk med min käre. Hans favoritlag. Hans andra kärlek.
Inter!
Bara för mig att hålla med. Jag som annars bara hejar på sverige när det gäller. (större än så är inte mitt intresse för fotboll) Håller lite på Milan ibland bara för att retas lite. (De har ju väldigt vackra färger,svart-röd, Plus Zlatan hehe... )

kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0