Petra roar sig...

tio första:
första bästa kompis: Syster Ulrika!
första bil: Den kommer den kommer...
första kärlek: Är i den just nu. Första och sista! Orhan! :) (Om man inte räknar med små förälskelser!?!?)
första husdjur: Mitt egna marsivn Afrodite kanske. Eller familjens första katt Mirjam!
första semester: Öh.. vet man sånt? Måste väl varit norrlandsresan sommarlovet -98! 
första jobb: Ett litet svartjobb på en potatisodling! :p 3 dagar?
första köpta skiva: Michael Jackson nånting skulle jag tro?!
första riktiga kärlek: Ehm.. samma som ovan. Orhan! :)
första piercing: Hål i öronen. En totalt ovärd invistering.
första konsert: hm.. pilot kanske? När jag var.. ehm. Länge sen!

nio sista:
sista alkoholdrycken:  Dricker ju så fantastiskt lite. Är inte intressant! Men jag smakade nog på Elins drink på balen!
sista bilfärd: Med Asta, Rolf, Ulla och Orhan hem från kyrkan idag!
sista filmen du såg: Hm... Bäst i Sverige.
sista ringda telefonsamtal: Till mamma på posten i Fredags!
sista bubbelbadet:haha... bubbelbad. På hotellet i falköping i början av augusti!
sista spelade cd: Munken och Kulan! ;)
sista kyss: För någon timme sen?! ;)
sista gången du grät: Några timmar sen! JAg är så blödig!
sista måltiden: Kvällsfika. Rostad macka med honung och ost. Med te till såklart!

åtta har du nånsin:
dejtat en av dina bästa kompisar? Dejtat... Tja Orhan var ju en av mina närmsta kompisar innan vi blev ihop. Fast vi dejtade väl aldrig innan vi blev ihop! Kanske just då vi blev ihop. Om man kan kalla det dejt!
blivit arresterad? hahah...
blivit kär vid första ögonkastet? Hm... Inte kär. Men kanske lite intresserad!? Eller näe!
varit på tv? Ja.. haha lokalnyheter några gånger. PÅ olika ställen i sverige.
fått ditt hjärta krossat? ja... typ.
sagt att du älskar någon utan att mena det? nej!
haft ett one night stand? Nej!
busringt till nån? haha vem har int det?!?!?

sju saker du har på dig:
1. Mjukisbyxor.
2. grå strumpor.
3. svart linne.
4. underkläder
5. Ring..
6. blå kofta.
7. korset i kedjan

sex saker du gjort idag:
1. Duschat!
2. VArit på gudstjänst.
3. Ätit smörgåstårta.
4. Fått muskelryckningar i magen! hahah
5. Bloggat!
6. Sett på predikan!

fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Kamera.
2. Dator.
3. Pensel eller penna!
4. Synth/piano.
5. Tekoppen!

tre val:
svart eller vit? svart
sommar eller vinter? somter!
choklad eller chips? chips!

två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig med Orhan!
2. Skaffa ett jobb!!!

en sak du ångrar:
1. Att jag inte läste till nåt man kunde få jobb på. Kock, lärare, snickare!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0