praktikplats!

Idag var en bra dag! Haha
Ringde praktikplats och fick napp på två. Särskilt en som jag tror jag kommer få., Lycklig. Orhan satt med hela tiden och det är ju inga problem. Ja udvek dem ja vet att de jobbar surkärringar i och alla var trevliga och sa att ja skulle ringa senare. Eller var ledsen för att de hade praktikanter redan.
Fick även brev från försäkringkassan att jag får ökat bidrag. Plötsligt har arbetsförmedlingen sagt till dem att ja går deras program. Vilket ja gjort sen i sommras. Så ja borde ha fått mer tidigare.
Men jag är inte bitter. Det har räckt med de pengar ja haft. O ja e bara glad för mer! :)
Har inte gjort nåt i hushållet idag. Trots att detta nya år nu har startat med att ja ska ta hand om det. Tänkte diska men... eller i alla fall laga mat.
Men disken glömdes av Orhans glada närvaro. Och pappa kom nyss hem och sa att ja inte skulle laga middag. Att vi kunde fika nåt. Så ok haha :P
Men imorgon!
JA gillar ju att vara hemmafru. Men snart har även jag praktikplats! ;)
kram

Kommentarer
Postat av: Tamar

Mendå. Ska jag vara ensam på dagarna?

2011-01-12 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0