Rik!

 Vaknade upp från en rik dröm.
 Jag hade vunnit över 10 miljoner på en trisslott. Jag hade fått tre stycken "mamma" och då fick man räkna ihop allt på lotten. Jag hade 10 000000 och 100000 så det var redigt med pengar.
 Började fundera på vad jag skulle göra med dem. Vilka jag skulle ge till. Och hur mycket? Skulle jag starta mitt eget företag. Spara?
 Pinsamt nog var det att hämta ut dem. Av en kassörska som visade mig hur man skulle räkna ut. Först senare upptäckte hon hur mycket penagar det var och jag fick en check! XD

 Där tog drömmen slut. Var tvungen att fundera. Har jag massa pengar. Men det kasnke är lika bra. Bara i min dröm blev jag lite girig. Skulle jag verkligen kunna skänka 10000 till den personen. HUr mycket blev det kvar till mig då?
 Haha...



Vem vet vad det skulle bli av mig då?


Kommentarer
Postat av: Amelia

Ghaaa, mitt röda öga! :p

2011-02-02 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0