Skövde!

Idag bar det till skövde för att hjälpa till genom att gladeligen använda mitt kontatkort. Nu för tiden kan man ju nästan inte handla nåt kontant. Och det gör det inte lätt för asylsökande.
 Jag skulle köpa ett bredband.

 Blev mycket trassel med priser. Telenor verkar ju inte hålla koll på att informera sina anställda och skickar gladeligen ut felaktig reklam! Och batteriet. Orhans telefon var död. Och vi behövde bara nummer som bara fanns på hans telefon. Telenor var i alla fall vänliga med att låna ut laddare! :)
 Men ändå en trevlig dag med Orhan. Och jag lyckades köpa det där bredbandet!
 Vi avslutade dagen med McDonalds. Inte för att jag gillar McDonalds. Inte alls. Men för att. Det var billigt. (vi missade lunchpriserna pga uppehåll i Töreboda) och... jag var trött och hungrig.



 Nu sitter jag hemma. Utan Orhan igen på länge. Sitter och pysslar med en ny musikvideo. eller ny och ny. Startade den för länge sen men tappade lust och inspiration. (känns som jag skrivit detta förut)

 Nu är den i alla fall snart klar. En av mina få videor till en låt med kristet budskap. haha.. Men ja tycker de är lite svårt. Är rädd för att det ska bli tramsigt. ;) 
 Får se hur det blir denna gång. Hoppas jag ska kunna lägga ut den! ;)

 God afton!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0