Snöoväder!

 Va de har snöat idag.
 Och det fick jag verkligen uppleva när ja rusade lite sent ut till bussen. I min halkiga skor. :P
 Bussen kom ju självklart sent. 10 minuter. Och när den väl kom var jag mer vit än svart. Orhan skrattade rått! 
 
 I Töreboda blev det inte mycket gjort mer än jag lämnade in mitt försäkringsbidragspapper och traskade runt med Orhan. Konstaterade att jag var rätt rik och bjöd Orhan på baguett. (Rik i mina ögon)
 Handlade lite till mamma och väntade på pappa som kom med tåget. Också sent.
 
 Dagen avslutades på bön i kyrkan. En mycket trevlig bön. Var länge sen jag var där känns det som. Men det beror väl på barcelona haha :P
 Men ja var även lite lat innan. Det ska de bli ändring på. Är glad när jag väl kommer dit! :)

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0