Sockerberoende!

 Skulle göra en smet. För jag var så sötsugen. Orhan har smittat mig med sitt balkanska sockerberoende!!!
 Men det blev ingen smet. För jag gjorde den snabbt. Glömde smälta smöret. Smälte det efter i mikron. Och det blev en kaka istället för smet. Well well. Socker i alla fall!

 Idag har jag... dagen har gått fort skulle jag vilja påstå. Gick upp nio. Slappade. Spelade backpacker. Diskade. Tinade kyckling. Åt lunch. Såg Gilberg Grape. Orhan kom förib en timme.
 Gjorde kyckling och potatis och morötter i ugn idag. Hade en vision. Men det blev. pannakaka. Ju fler kockar ju sämre soppa.
 Min vision var tunna potatisbitar. Någon annan ville ha stora. Jag tänkte kycklingdelar. Någon annan tänkte hel?
 Hur som helst blev kycklingen inte saftig och grönsakerna blev inte krispiga eller läckra.. haha Bådas tankar var bra. Men de gick inte ihop.
 Gick att äta i alla fall!!!

Upptäckte också att min praktikplats låg i Tibro så tappade farten att ringa. Men nu på kvällen övertalade hela familjen mig att Tibro ligger ju nästan granne med oss. Så... får väl köra på det då. Nu när de ändå var ganska intresserade. Hoppas jag inte ringer för sent.
 I morgon ska jag träffa min jobbcoach också! XD

 Bilden: Ja tänker inte stycka kyckling i framtiden. Hemskt obehagligt. Det får bli Orhans jobb. Han har sagt att han gillar att hålla på med kött. O jag har sett honom riva sönder kycklingar!!! XD

Ur "En dag som arbetslös" 2011-01-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0