skapa.

 Det var en evighet sen jag målade. En evighet. Eller det var inte det. Men sen jag färdigställde något. Kände ivern och glädjen över att måla.
 Men nu längtar jag. Varenda gång jag hör en sång, hör nåt bra. Läser nåt bra. Så vill jag måla. Jag vill få ner något vettigt på en panå!!
 Men ey.. Det går inte. Inte kan man dölja några vackra budskap. Några varnande budskap. Några bra budskap i en tavla. För alla ser olika. Ingen ser mitt budskap. haha Och jag har ingen fantasi.
 Men jag vill!!!!
 Ge mig inspiration!!!
 Eller fota... eller sminka!!! Var länge sen jag bara skapade något med mina händer. Blommor.
 Men jag saknar också att få göra film. Spela teater. Draman!!! JAG VILL GÖRA NÅT! hahahah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0