Prommis med Orhan!

 Var länge sen jag skrev nåt här nu. Eller 2 dagar.. hehe
 Har haft fullt upp med Orhan. Och hela dygnsrytmen har blivit ändrad. Till det bättre kanske.
 Vi lägger oss tolv-ett för att Orhan är trött. Och sen kan han inte sova längre än till åtta och har då kommit och väckt mig. haha...
 Igår natt la vi oss redan elva. Galet!

 Dessa "tre" dagar har vi promenerat, druckit te, städat, sett film, spelat spel. Ja helt enkelt umgåtts. Har varit mycket mys. Och jag har inte suttit något vid datorn. ;)

 Igår var det solsken så vi gick ut och fotade lite. Så det får bli lite bilder från det för att berätta om allt! :)



Busfarbror-Orhan och Tamar in action!




Mr. Handsome!


Jag gjorde det optmiala och klev på en snöboll jag trodde var säker. Men den rörde sig och jag föll. Bild från Orhans perspektiv och från mitt perspektiv.



Ett tappert och galet försök till att göra ett hjärta i skuggan. Så gölliga e vi XD



Lyckad eller misslyckad. I alla fall intressant haha :P

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0