Lappis..

 Idag var sista dagen. Tänkte inte gå. Det var nog med en hel dag med gudstjänster. Men Orhan övertalade mig! Så satt med även idag och det var en bra gudstjänst! :)

 Igår var det ju ändå rätt mycket part... för barn. Barnmöte i stora tältet, målande och hamburgare. Jag och Orhan umgicks med mina kusiner och respektive. Såg modevisning för Flatebo och fångade Pins i ett pinsregn. Jag och Orhan fick bara röda. Inte en enda med något särskilt bra kristet budskap! Typiskt?! XD haha.. Dock var alla röda så de matchar fint! ;)

 Nu är det över... så nu får vi se vad som händer framöver. Vad vi ska hitta på. Mest längtar jag efter att se en film. Äta chips och bara slappa. Korta nätter och fart i livet. Det är tröttsamt! haha... Vill inte bada, springa eller titta på utsikter!

KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0